Serinlemek için göle giren çocuk boğuldu

Iraklı Çocuk Sapanca Gölü’nde Boğuldu

Sapanca Gölü’ne Kırkpınar Melih Kibar Caddesi mevkisinden giren 14 yaşındaki Iraklı O.A.M. ve beraberindeki annesi, kardeşleri ve arkadaşları, boğulma tehlikesi yaşadı.

Çevredeki insanlar, boğulma tehlikesi geçirenleri sudan çıkarmak için bir araya geldi ve yardımcı oldu. Ancak O.A.M. gözden kayboldu.

Olayın ihbar edilmesi üzerine, sağlık, polis, jandarma ve AFAD ekipleri olay yerine sevk edildi.

AFAD ekipleri, botla gölde arama kurtarma çalışmaları yaparken, O.A.M.’yi suya girdiği noktadan yaklaşık 10 metre uzaklıkta buldu.

Sapanca Devlet Hastanesine kaldırılan O.A.M, sağlık ekiplerinin tüm çabalarına rağmen maalesef kurtarılamadı.

Çocuğun cansız bedeni, Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Korucuk Otopsi Merkezine götürüldü.

Related Posts

Sakarya yangını 15 saattir sürüyor! Alevlerin içinden yürekleri dağlayan çığlıklar

Sakarya’nın Geyve ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın, rüzgarın etkisiyle kısa sürede geniş bir alana yayıldı. Yangın nedeniyle Taşoluk ve Hacılar mahalleleri tedbir amaçlı olarak tahliye edildi. Boşaltılan köylerde 3 ev yanarken alevlerin arasında kalan çok sayıda hayvanın yangın bölgesinden yükselen acı dolu sesleri yürekleri dağladı.

Sağlık alanına ilişkin düzenlemeleri içeren kanun teklifi, Meclis’ten geçti

Sağlık alanına ilişkin düzenlemeleri içeren kanun teklifi, Meclis’ten geçti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, KKTC’de Atatürk Anıtı’na çelenk sundu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Lefkoşa’daki Atatürk Anıtı’na çelenk sundu.

Uludağ Ultra Trail 2023 Tamamlandı

8. Uludağ Premium Ultra Trail’de 20 ülkeden 2650 sporcu mücadele etti, ödüller dağıtıldı.

Beşiktaş transferini iptal etmişti! Kyle Walker-Peters, Premier Lig’de kaldı

Daha önce Beşiktaş ile anlaşmaya varan ancak çeşitli bahanelerle Türkiye’ye gelmemesi sonrası transferi iptal edilen Kyle Walker-Peters, Premier Lig ekibi West Ham United’a transfer oldu.

Murat Ülker yazdı: Bilinçaltının davranışlara etkisi

Robert Heath’in “bilinçaltını baştan çıkarmak” modeliyle Murat Ülker, reklamların pasif dikkat ve duygusal içerik yoluyla nasıl zihinlerde yer ettiğini, bilinçaltını nasıl yönlendirdiğini anlattı. Dikkatli bakılmayan reklamlar, aslında kararları nasıl şekillendiriyor…