Spotify, ücretli abonelere bile reklam mı dinletecek?

Spotify, Premium Kullanıcılarının Reklamlarla Karşılaşmasıyla Gündemde

Günümüzde birçok hizmet, abonelik sistemiyle çalışıyor. Kullanıcılar genellikle, ücretsiz ve reklamlarla desteklenen üyelik planları ile deneme şansı buluyor. Ancak, ücretli abonelik seviyeleri, çoğunlukla reklamları kaldırmanın yanı sıra daha yüksek kalite hizmet seçenekleri sunarak kullanıcı deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor.

Müzik akışı devi Spotify, son dönemde Premium kullanıcılarının reklamlarla karşılaştığına dair söylentilerle gündeme geliyor. İddialara göre de, şirketin yeni Music Pro/Hi-Fi/Supremium abonelik seviyesini (sıkça “Deluxe” planı olarak anılıyor) piyasaya sürmesiyle birlikte, Premium kullanıcılarının dahi reklamlarla karşılaşabileceği öne sürülüyordu.

Spotify’dan Resmi Açıklama

Spotify, bu konu hakkında resmi açıklamalar yaptı ve söz konusu reklamların teknik bir hatadan kaynaklandığını belirtti. Şirket, Premium kullanıcıların çok yakında tekrar reklamsız müzik dinleme deneyimlerine geri döneceğini duyurdu. Ancak bu açıklama, kamuoyunda yayılan söylentileri tamamen durdurmayı başaramadı.

Resmi hesaptan yapılan duyuruda Spotify, Premium planına reklamların eklenmeyeceğini bir kez daha vurguladı. Şirket, Premium üyeliğin reklamsız olduğunu ve her zaman reklamsız kalacağını doğruladı.

Kullanıcı Endişeleri ve Karşıt İddialar

Spotify’ın tüm resmi açıklamalarına rağmen, Premium planının reklamlarla karşı karşıya kalacağına dair iddialar son bulmuş değil. Şirket, bu söylentilere yanıt vererek iddiaları yalanlamaya devam ediyor. Buna rağmen, kullanıcılar arasında bir süre daha bu konuda belirsizlik yaşanacağı anlaşılıyor.

Related Posts

TikTok tehlike saçıyor! Uzmanlardan uyarı geldi…

Çalışmayı yürüten psikiyatrist Dr. Ashley Shiros, araştırmaya katılan 500 öğrencinin önemli bir bölümünün sahte içerikleri izledikten sonra kendilerinde DEHB olduğuna ikna olduğunu söyledi. Katılımcıların çoğu daha önce herhangi bir uzman …

Dünya şampiyonu özel sporcu Tuğba Tekin hayatını kaybetti

Alp disiplini kayakta 2013 ve 2017 yıllarında dünya şampiyonluğu bulunan özel sporcu Tuğba Tekin, 34 yaşında hayatını kaybetti.

Otomotiv pazarına geçen yıl giren Xiaomi ikinci elektrikli aracını tanıttı

Çinli akıllı telefon üreticisi Xiaomi, ikinci elektrikli aracını tanıttı.

Google’dan çığır açan teknoloji: Robotlar artık bağlantısız özgür!

Yapay zeka teknolojilerinin gelişimi robotların yeteneklerini de doğrudan etkiliyor. Robotlara yönelik yapay zeka modelini mart ayında duyuran teknoloji devi Google, birçok robot üreticisiyle ortak çalışma yürütüyor. Google’ın yapay zeka …

Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı

Türkiye’nin en batısından en doğusuna, en kuzeyinden en güneyine, 81 ilin her köşesine uzanan fiber altyapısıyla dijital geleceğin mimarı olan Türk Telekom, 9 milyondan fazla haneye 1 Gbps erişim hızı sunarken, Türkiye genelinde ortalama 358 Mbps’i aşan bağlantı hızı sağlıyor. Türk Telekom CEO’su Ümit Önal’ın ev sahipliğinde; Adana, Çanakkale, İzmir, Mardin, Nevşehir, Trabzon ve Van’dan gazetecilerin eş zamanlı olarak katıldığı çevrim içi toplantıda, Türk Telekom’un uçtan uca yüksek hızlı fiber internet erişiminin geldiği nokta ve bölgesel hız performansları sahada deneyimlendi. Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, “Amacımız herkes için daha bağlantılı, daha akıllı, daha güvenli ve erişilebilir bir dijital dünya inşa etmek” dedi.

ChatGPT’ye bugün alınacak en kötü telefonu sordular, cevap kırıcıydı: Asla var olmamalıydı!

Hangi akıllı telefonlar uzak durulması gerekenler listesinde? sorusuna ChatGPT’nin verdiği cevap teknoloji dünyasında gündem oldu. Kullanıcı yorumları, teknik analizler ve gerçek performans verilerini değerlendiren yapay zekâ, bugünün şartlarında alınabilecek en kötü telefonu açıkladı.