Spotify, ücretli abonelere bile reklam mı dinletecek?

Spotify, Premium Kullanıcılarının Reklamlarla Karşılaşmasıyla Gündemde

Günümüzde birçok hizmet, abonelik sistemiyle çalışıyor. Kullanıcılar genellikle, ücretsiz ve reklamlarla desteklenen üyelik planları ile deneme şansı buluyor. Ancak, ücretli abonelik seviyeleri, çoğunlukla reklamları kaldırmanın yanı sıra daha yüksek kalite hizmet seçenekleri sunarak kullanıcı deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor.

Müzik akışı devi Spotify, son dönemde Premium kullanıcılarının reklamlarla karşılaştığına dair söylentilerle gündeme geliyor. İddialara göre de, şirketin yeni Music Pro/Hi-Fi/Supremium abonelik seviyesini (sıkça “Deluxe” planı olarak anılıyor) piyasaya sürmesiyle birlikte, Premium kullanıcılarının dahi reklamlarla karşılaşabileceği öne sürülüyordu.

Spotify’dan Resmi Açıklama

Spotify, bu konu hakkında resmi açıklamalar yaptı ve söz konusu reklamların teknik bir hatadan kaynaklandığını belirtti. Şirket, Premium kullanıcıların çok yakında tekrar reklamsız müzik dinleme deneyimlerine geri döneceğini duyurdu. Ancak bu açıklama, kamuoyunda yayılan söylentileri tamamen durdurmayı başaramadı.

Resmi hesaptan yapılan duyuruda Spotify, Premium planına reklamların eklenmeyeceğini bir kez daha vurguladı. Şirket, Premium üyeliğin reklamsız olduğunu ve her zaman reklamsız kalacağını doğruladı.

Kullanıcı Endişeleri ve Karşıt İddialar

Spotify’ın tüm resmi açıklamalarına rağmen, Premium planının reklamlarla karşı karşıya kalacağına dair iddialar son bulmuş değil. Şirket, bu söylentilere yanıt vererek iddiaları yalanlamaya devam ediyor. Buna rağmen, kullanıcılar arasında bir süre daha bu konuda belirsizlik yaşanacağı anlaşılıyor.

Related Posts

Elon Musk’ın Optimus robotları, Çin’den gelen darbelere takıldı

Tesla’nın insansı robotu Optimus’un seri üretim hedefleri, Çin ve ABD arasındaki giderek derinleşen ticaret savaşının ve nadir toprak elementlerinin ihracat kısıtlamalarıyla en büyük darbeyi aldı.

WhatsApp duyurdu: Sohbetlerde daha fazla kontrol sağlayan yeni gizlilik özellikleri geldi

WhatsApp, kullanıcıların sohbet verileri üzerindeki kontrolünü büyük ölçüde artıran yeni bir dizi gizlilik aracını kullanıma sunuyor. Duyurulan “Gelişmiş Sohbet Gizliliği” özellikleri ile kullanıcılar, artık onayları olmadan sohbet içeriklerinin üçüncü partilerce dışa aktarılmasını engelleyebilecek.

Gemini aylık 350 milyon aktif kullanıcıya ulaştı

Google’ın yapay zekası Gemini, Mart 2025 itibarıyla küresel olarak aylık 350 milyon, günlük 35 milyon aktif kullanıcıya sahip. Veriler, ABD federal mahkemesinin Google’ın arama pazarındaki hakimiyetine yönelik önerilen çözümleri değerlendirdiği …

Hubble Uzay Teleskobu 35’inci yılında dört fotoğraf paylaştı

NASA, Hubble Uzay Teleskobu’nun 35’inci yılına özel olarak Mars’tan uzak galaksilere uzanan dört uzay fotoğrafını kamuoyuyla paylaştı.

Nintendo Switch 2 ön siparişe açıldı: İşte fiyatı!

Bilindiği üzere Nintendo Switch 2‘nin ilk etapta 9 Nisan’da ön siparişe açılması bekleniyordu. Ancak ABD’nin küresel ticaret kısıtlamaları nedeniyle bu tarih 24 Nisan’a ertelendi. Bugün itibariyle bekleyiş sona erdi ve konsol yurt dışında resmen ön …

Wednesday’in 2. sezon fragmanı yayınlandı!

Netflix’in dünya çapında büyük ilgi gören dizisi Wednesday, uzun bir aranın ardından ikinci sezonuyla izleyicilerle buluşmaya hazırlanıyor. Paylaşılan fragman ile birlikte, dizinin yayın takvimi de açıklandı. Wednesday dizisi, yeni sezonu ile …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir