Anket Sonuçları Şaşırttı: Cumhur İttifakı Seçmeninin Memnuniyetsizliği Dikkat Çekiyor
Ank-Ar Araştırma tarafından gerçekleştirilen son kamuoyu anketi, Türkiye'nin yönetiminden genel memnuniyetsizliği gözler önüne serdi. Araştırma, Cumhur İttifakı seçmenleri arasında da kayda değer bir memnuniyetsizlik oranı bulunduğunu ortaya koydu. Ankette, katılımcılara "Türkiye genel olarak nasıl yönetiliyor?" sorusu yöneltildi. Sonuçlara göre, Türkiye'nin “iyi” yönetildiğini düşünenlerin oranı sadece yüzde 14,5 iken, “çok iyi” yönetim görüşüyle yanıt verenlerin oranı yüzde 10,2 olarak belirlendi. Toplamda yönetimden memnun olanların oranı yüzde 24,7 olarak kaydedilirken, katılımcıların yüzde 26,3'ü ülkenin “kötü”, yüzde 40,3'ü ise “çok kötü” yönetildiğini belirtti. Bu durumda, toplamda yüzde 66,6’lık bir kesim, ülke yönetimine olumsuz bir bakış açısı sergiledi. Kararsız veya fikri olmayanların oranı ise…